SORRY :'(

Sorry alla kära !!


Men  som sagt så somnade jag vid halv 3 eller 3 , pallade ej göra ett godnatt inlägg för trodde att ja skulle dö om ja ej sov !
Men iaf i da gick ja upp imorse klockan 7:50 och ducha hela mig :D Sen efter de så drog aj te mami's jobb me moster (Eva) & mamma , dom jobbar i samma galleria , Slussen gallerian :P
Sen så åt ja wok me sushi !! OMG vet ni vad ja åt !! Rå lax till sushi ! Ja tyckte avocadon va god men en va inge jämfört med laxen , mmmmmmmmm i love it <3
Sen kom ja hem , somnade lite ida oxå typ 10-20 min ;)
Sen så åkte mamma me bilen direkt till affärn och handla ja stanna i bilen så såg ja mina älsklingar J & F <3
Sen mamma parkerade bilen i en backe , hon bah Benita kom och håll i bromsen , jag bara visst så gick till framsätet :)
Sen så hade mamma lagt in växel 2 jag bah ska hålla in kopplingen så den åkte typ bak , HAHAHAHA , :) Mamma bah du e bengalo ! <3 Mami i love U <3


Dagens låt & bilder kommer imon , Youtube har hackat hela dan , Fi** Youtube !!


Puss & Kram , lax pjaks vill ha mera lax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0